Talissim

GVIDO

Solo petje


Solo petje

GVIDO izvaja različne začetne in nadaljevalne izobraževalne programe za solo petje ter ga po želji prilagaja posamezniku. Sestavljen je iz različnih popularnih zvrsti (pop, soul, jazz, rock…). Učenca se usmerja v samostojnega izvajalca in se ga zaradi večje izpostavljenosti tudi navaja na to vlogo, za kar skrbimo preko številnih nastopov z glasbeniki ali glasbeno skupino.

(SOLO) PETJE ZA OTROKE DO 14 LET – na tej povezavi!

Solo-petje

Posebnost petja je, da morajo začetniki začeti izobraževanje po končani mutaciji. Pomembna je biološka zrelost vokalnih organov. Temu je treba prilagoditi trajanje in intenziteto izobraževanja. Pogoji za vpis so zdrav vokalni organ, ustrezen glasbeni posluh, ritem, ter glasbeni spomin.

Obiskovanje programa Nauk o glasbi za odrasle je priporočljivo, ni pa obvezno.

(SOLO) PETJE ZA OTROKE DO 14 LET – na tej povezavi!

Mentorji:
Lokacije:

Nasveti za nakup

Pred nakupom mikrofona se obvezno posvetujte s strokovnjakom, saj se nemalokrat zgodi, da se pod bliščem ugodne cene v veleblagovnicah skriva neprimeren izdelek, ki ga je potrebno zamenjati!

Podrobni nasveti za nakup

Učenci:

  • spoznavajo in obvladujejo tehnične in muzikalne prvine,
  • razvijajo svoj glasovni obseg,
  • razvijajo in obvladujejo jasno vokalizacijo in artikulacijo,
  • razvijajo smisel za ustrezno interpretacijo besedila,
  • spoznavajo stilne interpretacije,
  • razvijajo pozitivno samopodobo, potrebno za javno nastopanje,
  • se navajajo na samokontrolo in nadzor zvoka,
  • se usposabljajo za individualno in skupinsko izvajanje glasbe,
  • si oblikujejo odnos do glasbe in s tem do splošne glasbene kulture.

Nižja stopnja (4 – 6 letno izobraževanje):

  • spoznavanje in obvladovanje vokalnih organov in njihovih lastnosti,
  • razvijanje dihanja in odkrivanje položajev grla,
  • uporabljanje pravilnih nastavkov,
  • oblikovanje tona, širjenje tehničnih sposobnosti,
  • negovanje glasbenega spomina,
  • niansiranje zvoka: barva, moč, intenzivnost,
  • spoznavanje domačih in tujih skladb ter pesmi,
  • petje zahtevnejših skladb,
  • spoznavanje osnov glasbene teorije.

Višja stopnja (2 – 4 letno izobraževanje):

  • razvijanje vseh tehničnih prvin,
  • petje zahtevnih skladb,
  • razvijanje občutka ter doseganje čustvenih stanj,
  • spoznavanje osnov improvizacije,
  • “ear-training” oz. razvijanje poslušanja,
  • sodelovanje z drugimi instrumentalisti,
  • spoznavanje različnih glasbenih stilov.